اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یک تن موادمخدر مازندران در بهشهر امحاء شد+ فیلم

یک تن مواد مخدر با حضور حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، امام جمعه بهشهر، فرماندار بهشهر و جمعی از مسؤولان مازندران در بهشهر امحاء شد.

یک تن موادمخدر مازندران در بهشهر امحاء شد+ فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سیدموسی حسینی امروز در مراسم امحاء یک تن ( یک‌هزار کیلوگرم) مواد مخدر مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای افزایش امنیت در جامعه از وظایف مهمی است که برعهده نیروی انتظامی است و در این راستا با همه توان پای کار هستیم و در بخش‌های مختلف برای افزایش امنیت تلاش داریم.

وی گفت: در برخورد با معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر هم با هدف افزایش امنیت در جامعه با همه توان پای کار هستیم و تلاش داریم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به روی آوردن معتادان به تولید و مصرف موادمخدر صنعتی خاطرنشان کرد: در این بخش هم اولویت مهم نیروی انتظامی برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر است که در سال گذشته اجرایی شد و توفیق خوبی حاصل شد و اولویت امسال نیروی انتظامی مازندران هم برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر است.

حسینی با اعلام اینکه  ۵۵۰  کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مازندران در سال جاری کشف شد، تصریح کرد: در این راستا حدود ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۵۰ درصد افزایش دستگیری اعلام شده است.

وی همچنین از شناسایی و انهدام ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای افزایش امنیت در جامعه است و با هرگونه ناامنی در جامعه مقابله می‌کنیم.

کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در بهشهر

فرماندار بهشهر هم با اشاره به کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بهشهر یادآور شد: این مقدار از مواد مخدر در ۲ ماه نخست امسال دستگیر شد و همچنین ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر سال گذشته کشف و ضبط شد.

علی‌اصغر میرزایی افزود: اجرای طرح « یاری گران زندگی » در شهرستان بهشهر یکی از فعالیت‌های مهم ما در بخش افزایش آموزش و اطلاع‌رسانی است و در این بخش تلاش داریم تا ۱۸ هزار دانش آموز بهشهری آموزش‌های لازم را در مقابله با مواد مخدر بیاموزند.

وی گفت: شهرستان بهشهر با دارا بودن ۲۴ مرکز سرپایی متادون درمانی و ۲ مرکز کمپ غیر دارویی، تاکنون ۵۸۰ نفر بهبودیافته از کمپ ها به ثبت رسیده‌اند و همچنین ۳ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارفرمایی به افراد بهبودیافته و کمپ ها اختصاص یافته است.

امام جمعه بهشهر هم در سخنانی یادآور شد: پیام دین اسلام، آزادی و رهایی و جلوگیری از انحراف و بدی‌هاست و در این بخش باید برای رشد و هدایت بشریت تلاش شود.

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری گفت: جهالت، غفلت، بی‌بندوباری و هوای نفسانی چهار عامل مهم غرق شدن در گرفتاری‌هاست و باید در این بخش با دوری از این موارد برای سلامت و سعادت خود خانواده و جامعه تلاش کرد.

 

 

 

 

در این مراسم از خانواده شهید « رضا حسنی» شهید مبارزه با مواد مخدر بهشهر تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول