اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار با گرامیداشت درگذشتگان حادثه آبادان/ صالحی امیری: ورزش ما تاریخ و تبار دارد+عکس

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار گفت: سعی کردیم به همه نشان دهیم که ورزش ما تاریخ و تبار دارد.

رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار با گرامیداشت درگذشتگان حادثه آبادان/ صالحی امیری: ورزش ما تاریخ و تبار دارد+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش ایران (حسن غفوری فرد، اکبر ترکان، رضا یزدانی خرم و ابوالقاسم فارسی) از ساعت ۱۰ صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزارشد.

در این مراسم صالحی امیری رئیس، کیکاوس سعیدی دبیرکل، محمد طالقانی، داورزنی، حسن غفوری فرد و جمعی از پیشکسوتان والیبال و کشتی حضور داشتند.

صالحی امیری با اشاره به اینکه  در ۴ سال گذشته سعی کردیم به همه نشان دهیم که ورزش ما تاریخ و تبار دارد، عنوان کرد: باید یک روز برای همه ورزشکاران سردیس درست و از آنها تقدیر شود. ما از این تجلیل ها به دنبال شخص نیستیم بلکه به دنبال شخصیت هستیم که به جوانان معرفی کنیم.

 

وی ادامه داد: ۱۰ تالار تهیه کردیم که همه کسانی که در این ورزش سهم داشته اند دیده شوند. تالار مشاهیر جانبازان ، تالار فوتبال و.... امروز هم تالار چهره های ماندگار را رونمایی کردیم. این آغاز بدون پایان است. ورزش دو ساحت دارد یک ساحت مدال و سکو و دیگری پهلوانی.

 

در این مراسم همچنین ناصر عظیمی، محمدرضا طالقانی و حسن غفوری فرد به صحبت پرداختند و در پایان نیز حضار به احترام جانباختگان حادثه آبادان و همچنین پیشکسوتان مرحوم که از سردیس آنها رونمایی شد، یک دقیقه سکوت کردند و به قرائت فاتحه پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول