اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

دعوت به نوشتن مقاله برای فصلنامه‌ای با موضوع علم دینی و علوم انسانی

فصلنامه انتقادی کتاب نقد در حوزه علم دینی و علوم انسانی اسلامی به منظور دریافت رتبه علمی پژوهشی برای شماره‌های تابستان و پاییز ۱۴۰۱ پذیرای مقالات پژوهشگران در این حوزه خواهد بود.

دعوت به نوشتن مقاله برای فصلنامه‌ای با موضوع علم دینی و علوم انسانی

 به گزارش خبرگزاری فارس، فصلنامه انتقادی «کتاب نقد» طی فراخوانی از تمام اساتید، صاحب‌نظران، فضلا و دانش‌پژوهان علاقه‌مند به مباحث علم دینی و علوم انسانی اسلامی برای نگارش و ارسال مقاله دعوت به عمل می‌آورد.

فصلنامه انتقادی کتاب نقد در حوزه علم دینی و علوم انسانی اسلامی به منظور دریافت رتبه علمی پژوهشی برای شماره‌های تابستان و پاییز ۱۴۰۱ پذیرای مقالات پژوهشگران گرامی در این حوزه خواهد بود. از همه علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید مقالات خود را مطابق با شیوه نامه مقالات علمی پژوهشی و از طریق سامانه فصلنامه کتاب نقد به آدرس naghd.iict.ac.ir ارسال کنند.

فرهیختگان و اندیشمندان می‌توانند مقالات خود را برای شماره ۱۰۳ تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ و برای شماره ۱۰۴ نیز تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ به سامانه مجله ارسال کنند. لازم به ذکر است در این دو شماره حق الزحمه نگارش مقاله پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول