اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی ۳۷ پایگاه برای سنجش کلاس اولی‌ها در کرمانشاه/ کار غربالگری نوآموزان از ۴ تیر آغاز می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه، تعداد پایگاه‌های سنجش کلاس اولی‌ها در سراسر استان (پایگاه سیار، ثابت و تخصصی) را ۳۷ پایگاه اعلام کرد.

آمادگی ۳۷ پایگاه برای سنجش کلاس اولی‌ها در کرمانشاه/ کار غربالگری نوآموزان از ۴ تیر آغاز می‌شود

علی محمدبیگی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص سنجش نوآموزان استان، اظهار کرد: برنامه سنجش نوآموزان بدوورود به دبستان امسال نیز طبق سنوات گذشته، از چهارم تیرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: کار پیش‌ ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از اول خردادماه شروع شده که پس از نوبت‌گیری سنجش توسط مدیران، زمان سنجش به والدین اعلام می‌شود، پیش‌بینی می‌شود امسال سنجش حدود ۳۵ هزار نوآموز کلاس اولی تا شهریورماه به طول بیانجامد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تعداد پایگاه‌های سنجش در سراسر استان (پایگاه سیار، ثابت و تخصصی) را ۳۷ پایگاه عنوان کرد و افزود: ۲۳ پایگاه از این تعداد ثابت، ۱۳ پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی است.

وی در توضیح فعالیت پایگاه تخصصی سنجش و چگونگی نحوه ارجاع نوآموز، گفت: در فرایند سنجش سلامت نوآموزان از نظر قد، وزن، بینایی، شنوایی، هوش و... مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که در پایگاه‌های سنجش سلامت اولیه مشکوک به مشکل شناسایی شوند، برای بررسی بیشتر به پایگاه‌های تخصصی ارجاع می‌‌شوند.

وی از خانواده‌ها خواست حتما نسبت به انجام سنجش نوآموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند و اضافه کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان فقط با داشتن گواهی سنجش سلامت قطعی خواهد شد.

محمدبیگی ادامه داد: اگر خانواده‌ای به هر دلیلی نتوانست در تاریخی که برای سنجش نوآموز اعلام شده به پایگاه مشخص شده مراجعه کند باید بابت لغو نوبت هزینه‌ای پرداخت کند و مجددا از طریق مدرسه برای سنجش نوبت‌گیری کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول