اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام اجرایی می‌شود گفت: در این طرح کشور به ۴ قسمت تقسیم و هر قسمت شامل ۸ استان است.

اجرای طرح تولید قراردادی گوشت در ایلام

درخشنده رحیمی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هدف از اجرای طرح تولید قراردادی گوشت قرمز این است که دامداران در قبال دریافت نهاده‌های دامی بعد از چند ماه پرورش دام خود را به کشتارگاه و بعد از کشتار به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل که به صورت منجمد یا گرم در بازار توزیع شود.

وی افزود: در این طرح کشور به ۴ قسمت تقسیم و هر قسمت شامل ۸ استان است که استان ایلام در قطب شمال غرب و غرب کشور با مرکزیت استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: ظرفیت قرارداد این طرح ۲۰ هزار راس دام سبک و ۱۳۸ راس دام سنگین برای استان ایلام است که پس از تدوین دستورالعمل و ابلاغ قرارداد از طریق پشتیبانی امور دام با اتحادیه عشایری و نیز اتحادیه دامداران استان به منظور بهره مندی دامداران از نهاده‌های تغذیه‌ای به صورت ضمانت نامه‌ای عقد قرارداد به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: گوشت دام به شرکت پشتیبانی دام تحویل داده خواهد شد و به قیمت روز از دامداران خریداری و مبالغ آن پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول