اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

«خودسانسوری» دلیل عقب‌ماندگی گیلان

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر بیان مشکلات از سوی مدیران، گفت: خودسانسوری مدیران استان در طرح مشکلات یکی از دلایل عقب‌ماندگی در استان است درحالی‌که هماهنگی با مدیران می‌تواند در رشد و بالندگی نقش‌آفرین باشند.

«خودسانسوری» دلیل عقب‌ماندگی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول فرخی میکال امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان گیلان، اظهار کرد: برای ما سؤال است که چرا علیرغم ظرفیت‌های خدادادی، سازمانی و تشکیلاتی و همچنین نیروی انسانی توانمند و متخصص این استان این میزان عقب‌ماندگی در خود دارد؟!

وی با تأکید بر اینکه سطح خدمات ارائه‌شده دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای مردم قابل‌اندازه‌گیری و محسوس باشد، افزود: با توجه به این‌همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، مدیران وظیفه‌دارند تا خدمات عمومی را به نحو احسن مردم ارائه کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مردم باید نتیجه تلاش مسئولان خود را ببینند، گفت: زمانی خدمت خوب و ماندگار از مسئولان برجای خواهد ماند که خدمات ارائه‌شده با همگرایی و تعامل مسئولان همراه باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر بیان مشکلات از سوی مدیران، تصریح کرد: خودسانسوری مدیران استان در طرح مشکلات یکی از دلایل عقب‌ماندگی در استان است درحالی‌که هماهنگی با مدیران می‌تواند در رشد و بالندگی نقش‌آفرین باشند.

فرخی سطح خدمات ارائه‌شده در بخش بهداشت و درمان را گسترده توصیف کرد و گفت: علیرغم این میزان از اقدامات انجام‌شده اما همچنان ما کمبودهایی را داریم و باید در این جهت بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با ابراز گله‌مندی از راه‌های نامطلوب روستایی، گفت: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های ما در روستاها، راه‌های نامطلوب است و می‌طلبد در این جهت تلاش مسئولان بیشتر شود.

انتهای پیام/۳۳۸۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول