اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عقب‌ماندگی گیلان در جهش مسکن ملی

نماینده مردم رشت و خمام در خانه ملت با بیان اینکه در جهش مسکن ما از استان‌های کشور به نظر می‌رسد عقب هستیم، افزود: تهیه زمین و ارتفاع سازی با توجه به اقلیم گیلان باید با دقت صورت بگیرد

عقب‌ماندگی گیلان در جهش مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده امروز در نشست هماهنگی با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان در سالن اجلاس دیوان محاسبات استان با بیان اینکه علیرغم زحمات مدیران همچنان نگرانی‌هایی در همه حوزه‌ها وجود دارد، اظهار کرد: در اجرای برخی اولویت‌ها در راه و شهرسازی به نظر می‌رسد نتوانسته‌ایم به اهداف تدوین‌شده، برسیم.

نماینده مردم رشت و خمام در خانه ملت با اشاره به پروژه‌های راه ناتمام در استان افزود: راه لوشان به رودبار سال‌ها به‌عنوان یک مطالبه باقی مانده که باید اقدام عاجلی در این رابطه از سوی مسؤولان استانی صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بر لزوم عبرت گیری از مسکن‌سازی در دولت‌های گذشته تأکید کرد و گفت: لازم است ارزیابی دقیقی از عملکرد مسکن‌سازی در گذشته داشته باشیم چراکه همچنان مردم در اجرای مسکن مهر مشکلاتی را دارند و نیازمند پیگیری است.

آقازاده با بیان اینکه در جهش مسکن ما از استان‌های کشور به نظر می‌رسد عقب هستیم، افزود: تهیه زمین و ارتفاع سازی با توجه به اقلیم گیلان باید با دقت صورت بگیرد.

وی با اشاره به مستهلک بودن راه‌ها در استان، بیان کرد: در راهداری نیز با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی گیلان مشکلاتی وجود دارد که باید برای آن‌ها چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ساماندهی سرعت گاه‌ها در راه‌ها بیان کرد: موانعی همچون سرعت‌گیر و سرعت کاه در برخی از راه‌ها باید برداشته و در برخی از نقاط باید گنجانده شود تا مردم در کنار حفظ ایمنی، آرامش خاطر نیز داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین اشاره‌ای به اقدامات انجام‌شده در دانشگاه علوم پزشکی گیلان کرد و افزود: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته همچنان رغبت مردم به بیمارستان‌های دولتی کم است و باید تلاش‌ها در این جهت بیشتر شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول