اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری معاون قلابی دادستان مرکز گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری معاون قلابی دادستان مرکز استان در گرگان خبر داد.

دستگیری معاون قلابی دادستان مرکز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: این فرد با ادعای اینکه معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می‌خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود.

وی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی درباره دخالت فردی با ادعای معاون دادستانی، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِقلابی شناسایی و دستگیر شد.

آسیابی افزود: افرادی که در دام این فرد گرفتار شده‌اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو (جهاد)، دادگستری کل مراجعه کنند.

وی به مردم توصیه کرد مراقب باشند تا در دام ِافرادی که مدعی ِزد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا اینکه خود را با عناوین قضایی معرفی می‌کنند، نیفتند و اگر سر ِ راهشان افراد این‌چنینی قرار گرفتند می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس بگیرند و گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بررسی و اقدام شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول