اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دادستان کشور: در صورت قصور دادستان آبادان، اغماض نمی‌کنیم

دادستان کل کشور در خصوص اینکه چرا تا الان دادستان آبادان بازداشت نشده است، گفت: مردم بدانند که دستگاه قضا به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هر کسی در هر مقامی که باشد مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و هیچ اغماضی نمی‌کنیم.

دادستان کشور: در صورت قصور دادستان آبادان، اغماض نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور اظهار کرد: هر مقامی با هر سمتی که در حادثه متروپل نقش داشته‌اند تحت تعقیب قرار خواهد گرفت. بنده هنوز از میزان تقصیر دادستان آبادن مطلع نیستم اما پیگیر نقش وی هستیم و قطعا در برخورد با دادستان، بازپرس و دادیار در صورت مقصر بودنشان کوتاهی نخواهیم کرد.

وی گفت: الان 5 نفر از شهرداران و تعدادی از عوامل موثر بازداشت هستند و گفته شده دادستانی هم در این حادثه قصوری داشته من همین امشب هم به رئیس کل دادگستری استان خوزستان و هم به دادستان آنجا تاکید کردم که هیچ اغماضی ما نسبت به متخلفین در هر بخشی که باشند چه در قوه قضاییه چه مجریه و ... نباید داشته باشیم.

دادستان کل کشور بیان کرد: مسئولان قضایی از ابتدای حادثه تا امشب در صحنه بودند، هر کسی در هر جایگاه و مقامی بوده باید پاسخ گو باشد و حتما این مسئله با جدیت بررسی می شود.

منتظری افزود: مردم بدانند که دستگاه قضا به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هرکسی در هر مقامی که باشد مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و متناسب با اتهاماتش بررسی می شود.

وی در خصوص اینکه چرا دادستان آبادان تا الان بازداشت نشده است بیان کرد: همین فردا مسئله را با جدیت پیگیری خواهیم کرد اگر چنانچه از مواردی است که باید بازداشت شود قطعا هیچ اغماضی نمی‌کنیم.

منتظری تصریح کرد: مهم ترین مسئله‌ای که دستگاه قضایی در آنجا داشته است یکی نظارت و کنترل و مراقبت از وسائلی که در اطراف آن آورا برداری ها بود و دیگری هم از همان روز اول پرونده تشکیل شد و تدریجا افردای که مقصر هستند دارند شناسایی می شوند همین امروز یکی از شهردارها بازداشت شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول