اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساغلام: می‌خواهم تراکتور را قهرمان ایران کنم/ در جام جهانی طرفدار تیم ایران هستم

سرمربی تیم تراکتور گفت: اگر شرایط برای قهرمانی تراکتور فراهم باشد، برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد.

ساغلام: می‌خواهم تراکتور را قهرمان ایران کنم/ در جام جهانی طرفدار تیم ایران هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ارطغرل ساغلام سرمربی تیم تراکتور در گفت‌و‌گو با "رادیو اسپور" ترکیه اظهار داشت: تیم تراکتور در فوتبال ایران تیمی مطرحی است. هم در ایران و هم در آسیا ویژگی‌اش داشتن بیشترین هوادار تیمی است و در دنیا نیز جز پنج تیم برتری است که در یک مسابقه بیشترین هواداران را داشته است و می‌توانیم مورد تحسین قرار دهیم، هفته قبل مسابقه‌ای برگزار کردیم و در این مسابقه‌ با وجود اینکه در پایین جدول بودیم ۵۵ هزار نفر در ورزشگاه برای تشویق تیم تراکتور حضور داشتند.

وی گفت: قبلا هم در سال ۲۰۱۸ در یک دوره سخت وارد تیم شدم و در یک بازه سه ماهه به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کردیم. خیلی دوره سختی بود با وجود مشکلات و خطر سقوط، تیمی را قبول کرده و توانستم تراکتور را در لیگ حفظ کنم. این بار هم به نظرم در تاریخ تراکتور از سخت‌ترین دوره‌هایش نتایجش و  سخت‌ترین دوره‌های مالی باز هم آمدم و مسوولیت تیم را پذیرفتم.

در تبریز مرا دوست دارند و  به کارم ارزش می‌گذارند

سرمربی تیم تراکتور یادآور شد: اینجا من را واقعا دوست دارند، خیلی به کارم ارزش می‌گذارند و خدا را هزاران بار شکر به خاطر اینکه شرمنده دوستدارا‌ن نشدم. روزی که به تبریز آمدم مسوولیت بزرگی را پذیرفته و ریسک بزرگی کردم، اما نتیجه‌اش دست‌یابی به یک موفقیت بزرگ بود. با تمام صمیمیت حسم را هم بگویم که اینجا برای زحمت‌ها احترام می‌گذارند و برای کاری که انجام می‌دهید، ارزش می‌گذارند و یک وفاداری به عهد وجود دارد، با این شرایط به نظرم در زندگی یک انسان خواسته‌اش بعد از تلاشی که کرده، نتیجه کارش را دیدن است و تلاشش را با احترام دیدن واقعا خیلی مهم است، یعنی اینجا وقتی یک هفته شما موفق می‌شوید به آسمان بردن  و تعریف‌ها برایتان می‌شود، اما یک هفته بعد با کوچکترین شکستی شما را به زیر سوال نبرده ‌و ازتان انتقاد نمی‌کنند.

ساغلام افزود: اینجا از کاری که می‌کنید لذت می‌برید، انسان‌ها به شما احترام می‌گذارند و در پایانش هم، بحث مادی کار را که کنار بگذاریم در بعد معنوی‌، شما به دلیل اینکه در محیط کاری‌تان لذت ‌می‌برید، خوشحال می‌شوید.  اینجا در یک چنین شرایطی زندگی می‌کنم و از این رو خیلی شاد و خیلی سرحال بودنم را خیلی راحت می‌توانم اعلام کنم

از قطر، ترکیه و عربستان پیشنهاد دارم

‌وی در مورد داشتن پیشنهادهایی که از دیگر کشورها دارد بیان کرد: در مورد پیشنهاد پذیرش سرمربیگری حاتای اسپور ترکیه در شرایط فعلی چیز خاصی وجود ندارد. از عربستان و قطر هم پیشنهاد‌های جدی دارم ‌ و از طرفی ‌در فصل پیش رو با دیدار مالک باشگاه و مدیرعامل باشگاه تراکتور، در اهداف‌گذاری که خواهیم داشت و آنها را اگر سازماندهی کنیم و به آنها دست یابیم من اینجا در تبریز به خاطر علاقه‌ای که آنها دارند و احترامی که گذاشته‌اند، به خاطر باورهایی که دارند و انتظاراتی که دارند در صورتی که شرایط برای قهرمانی تراکتور فراهم شود برای قهرمانی تراکتور تلاش خواهم کرد.

ساغلام ادامه داد: از این رو در شرایط متفاوتی نیستم اما دیروز از قطر و عربستان پیشنهادهای رسمی هم آمد اما باید بگویم که اینجا یک امیدواری زیاد و ظرفیت ویژه‌ای وجود دارد که از نظر انسانی، باورها، ارزش‌ها و احترام‌ها امیدوارمان می‌کند و از این رو همان‌طوریکه کمی قبل‌تر گفتم برای قهرمانی و خوب بازی کردن، یک آمادگی ویژه‌ای را می‌طلبد و سازماندهی خاصی را نیاز دارد که اگر این شرایط فراهم شود اینجا ماندنم را می‌خواهم.

وی در مورد جام جهانی قطر گفت: قطر در این سال‌های اخیر با پیشرفت‌هایی که داشته میزبانی جام جهانی را هم پذیرفته و در آبان ماه قرار است جام جهانی آنجا برگزار شود. البته اینجا هم ناراحتی‌ام را بابت نبودن تیم ملی ترکیه ‌ ابراز می‌دارم و ماه‌ها قبل که قرعه‌کشی انجام می‌گرفت در کنار دوستان ایرانی با ناراحتی از نبودن ترکیه در مراسم قرعه‌کشی، وضعیت تیم ملی ایران را پیگیری کردیم و در جام جهانی نیز تیم ملی ایران را تشویق و حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/60017/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول