اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سقوط یک کامیون در کانال انتقال آب پاکدشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت گفت: سقوط یک دستگاه کامیون در کانال انتقال آب بلوار شهید رحیمی این شهر حادثه آفرید که خوشبختانه راننده آسیب جدی ندید.

سقوط یک کامیون در کانال انتقال آب پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، احمد تاجیک مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت روز جمعه اظهار کرد: عوامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری پاکدشت با اطلاع از حادثه سقوط یک دستگاه کامیون در کانال انتقال آب واقع در بلوار شهید رحیمی، بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه کامیون به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است با تیرهای برق حاشیه بلوار شهید رحیمی پاکدشت برخورد و به داخل کانال انتقال آب میان این بلوار سقوط کرده بود که خوشبختانه راننده این کامیون مصدومیت جدی برنداشته بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پاکدشت بیان کرد: این کامیون پس از چند ساعت و با استفاده از جرثقیل‌های سنگین از داخل کانال انتقال آب خارج شد.

عبور ۲ کانال بزرگ انتقال آب از مرکز این شهرستان همواره مشکلات عدیده‌ای از جمله سقوط عابران پیاده و خودروها را موجب می‌شود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول