اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی ها در شهر لار +فیلم

اجتماع بزرگ اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه هشتاد و نودی ها در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهر لار برگزار شد.

همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه نودی ها در شهر لار +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان؛ اجتماع بزرگ ارادتمندان و محبان حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌های در جوار قبور مطهر شهدای گمنام پارک ملت شهر لار برگزار شد و در این اجتماع، همه با هم سرود معروف و محبوب «سلام فرمانده» را همخوانی کردند.

دهه هشتادی‌ها و نودی‌های لارستانی همراه با خانواده‌هایشان با حضور در اجتماع بزرگ نسل امام زمانی و همخوانی سرود «سلام فرمانده» به جهانیان نشان دادند که دلتنگِ آمدن و آماده سربازی برای امامی هستند که سرانجام کافران را به سزای اعمالشان می‌رساند و رسالت پیامبران و زحمات آنان را نتیجه می‌بخشد.

نوای زیبا و با شور و حال این کودکان و نوجوانان چنان دلنشین است که بیننده از تماشای این صحنه خسته نمی‌شود؛ صدا و کلامی که از عمق جان و دل به گوش می‌رسد و به منجی عالم بشریت ابراز ارادت می‌کند و می‌گوید آقاجان تنها امید ادامه زندگی‌مان تپش‌های قلب شماست و بی‌قراری دل‌های ما از شوق دیدار شماست.

در این ایام ویدیوهای بسیاری از همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان در فضاهای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی پخش شد از کودکی که در آغوش پدر حین خواندن این سرود گریه می‌کند تا اقشار مختلف که در فضاهای عمومی و خانوادگی این سرود را همخوانی می‌کنند.

این شور انقلابی در میان نسل پنجم انقلاب که دل هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد نشان داد انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب اسلام و قرآن است هنوز دلدادگان زیادی دارد و لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید و این راه تا رسیدن پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت صاحب‌الزمان (عج) ادامه دارد.

در زیر قطعه نماهنگی از اجتماع ۱۰ هزار نفری نوجوانان و جوانان لارستانی را می‌بینیم:

 

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول