اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دشمن همچنان بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: دشمن با استفاده از همه‌ ظرفیت‌های خود بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم است.

دشمن همچنان بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، آیت الله علی معلمی پنجشنبه شب در مراسم بیست و یکمین سالروز رحلت آیت الله العظمی اسماعیل صالحی‌مازندرانی و ۱۳ شهید روستای نفت‌چال دهستان لفور شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه بزرگان منطقه، آثار و نشانه‌های بزرگی از خود بر جای گذاشتند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، آیت الله صالحی مازندران را از ذخایر حوزه توصیف کردند که می‌توانستند مرجع کل در حوزه علمیه قم مطرح شود و بیان دیگر مقام معظم رهبری «تسلیت را به کسانی که از خرمن علم ایشان استفاده می‌کردند» نه از «خوشه علم» که بیانگر گستردگی علم ایشان است و قلم عالمی که شهیدپرور باشد ارزشمند است و مداد عالم است که انگیزه و اندیشه جهاد را در جوان ایجاد می‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی مازندران اشاره کرد و گفت: بخش عمده روحانیت پیشتاز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بودند و در مقایسه با اقشار دیگر درصد آمار شهدای روحانیت بالا است.

وی با بیان اینکه دولت بنا گذاشت که انقلاب اقتصادی انجام دهد، خاطر نشان کرد: در انقلاب اقتصادی یارانه‌ها به برخی افراد که سودجویی می‌کردند داده نشود و برخی کالاها تا چهار برابر قیمت قبلی افزایش یافت و در مقابل یارانه تا هشت برابر داده شد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر، گفت: جمهوری اسلامی، دشمن‌تراشی نکرد ولی دشمن برای سرکوب انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و عملیات‌های مختلف انجام داد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول