اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نهادهای مختلف 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان متروپل هستند

نماینده مردم آبادان در مجلس دهم با اشاره به رویکرد رسانه‌های معاند درباره حادثه متروپل گفت: این رسانه‌ها دنبال آب گل‌آلود هستند تا از آن ماهی بگیرند، کسی که به محل حادثه برود متوجه تلاش‌ها و اقدامات 24 ساعته نهادهای مختلف می‌شوند.

نهادهای مختلف 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان متروپل هستند

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد خدمات‌رسانی‌های صورت گرفته پس از حادثه‌ «متروپل» گفت: حکومت ما مردم‌پایه است، همه توان و قدرت ما داشتن رضایت مردم در تمام عرصه‌هاست؛ پس از این حادثه دلخراش، تقریباً تمام ایران برای کم کردن آلام مردم آبادان پای‌ِکار آمده‌اند، مردم هم علی‌رغم مشکلات بسیاری به واسطه این اتفاق تحمل می‌کنند و قدردان و سپاسگزار زحمات مسئولین هستند.

وی اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان در حادثه آبادان را مطابق انتظار دانست و افزود: مسئولان پای‌ِکار آبادان هستند و امکانات لازم نیز مهیا کرده‌اند.

شرفی با بیان این که مسئولان می‌خواهند سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: حجم حادثه زیاد است، همین مساله هم باعث شده تا کار به سختی پیش رود ولی با این وجود پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است.

وی با اشاره به کمک‌های استان‌های همجوار و تهران تصریح کرد: تیم‌های زنده‌یاب و آواربردار متخصصان آتش‌نشانی و... پای کار آمدند. 

نماینده سابق مردم آبادان با اشاره به رویکرد رسانه‌های معاند درباره حادثه متروپل گفت: این رسانه‌ها دنبال آب گل‌آلود هستند تا از آن ماهی بگیرند، کسی که به محل حادثه برود متوجه تلاش‌ها و اقدامات 24 ساعته نهادهای مختلف می‌شوند. آن هم در شرایطی که شدت گرد و غبار شهر را به تعطیلی می‌کشاند، در چنین شرایطی دستگاه‌های امدادرسان بدون توقف کارهای سنگین انجام می‌دهند که این تلاش شایسته تقدیر است. 

وی ضمن تشکر از بسیج و نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نظم را به خوبی برقرار کرده که این امر کمک شایسته‌ای به امدادگران کرده است، خانواده‌های مفقودین در مساجد نزدیک محل حادثه اسکان یافته‌اند و از آن‌ها پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول