اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معاون دادستان کل کشور:‌ مسئولان با تمام قوا حامی تولید باشند

معاون دادستان کل کشور با اشاره به همگرایی خوبی که برای حمایت از تولید و صنعت در بین مسئولان استان یزد وجود دارد، گفت: مسئولان یزد همچنان با تمام قوا حامی تولید باشند.

معاون دادستان کل کشور:‌ مسئولان با تمام قوا حامی تولید باشند

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، سعید عمرانی ظهر امروز در جریان بازدید از مجتمع فولاد بافق اظهار کرد: وقتی یک صنعتگر واحد تولیدی را راه‌اندازی می‌کند، حفظ واحد و حرکت رو به جلوی آن دیگر فقط مربوط به او نیست و همه باید کمک کنند تا چرخه تولیدی ایجاد شده، در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کند.

وی با اشاره به رشد بسیار خوب صنایع فولادی در شهرستان بافق و ایجاد اشتغال در این حوزه، افزود: ایجاد صنایع، اشتغالزایی خوبی در بافق ایجاد کرده اما در کنار این خدمت مهم، حضور صنایع در فعالیت های اجتماعی هم باید ملموس باشد.

معاون دادستان کل کشور تاکید کرد: مردمی که در جوار معادن و واحدهای صنعتی زندگی می کنند، باید برکت این واحدها را بچشند و از برکات آن بهره مند شوند.

عمرانی تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی، حرکتی خیرمندانه است و تولیدکنندگان باید به این فعالیت‌ها به عنوان زکات کار خود نگاه کنند.

وی با بیان این‌که به طور قطع دعاهای کارگران و خانواده های آنها و مردم منطقه می‌تواند برکات بسیاری را برای آن تولیدی به همراه داشته باشد، گفت: مسئولان باید با تمام قوا حامی تولید باشند با حمایت از صنعت، به بحث اشتغال و رفاه اجتماعی مردم کمک کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به همگرایی خوب در استان در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در دوران فشار و تحریم بیان کرد: خوشبختانه نگاه حمایتی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان یزد وجود دارد که این شرایط ارزشمند، باید حفظ شود.

انتهای پیام/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول