اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سجادی: تلاشمان این است استادیوم‌های بزرگ به پارک ورزش تبدیل شوند

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش ما این است استادیوم های آزادی و تختی به پارک ورزش تبدیل شوند.

سجادی: تلاشمان این است استادیوم‌های بزرگ به پارک ورزش تبدیل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدحمید سجادی در خصوص برنامه هایشان در سفر به استان تهران، بعنوان نماینده ویژه دولت، عنوان کرد: سفر به شمیرانات، پردیس، شرق و شهر تهران از محل های ماموریت امروز بنده است که بخشی از این سفر به بازدید و بررسی وضعیت فعلی اماکن، پروژه ها و استادیوم های ورزشی اختصاص دارد.

وی ضمن اشاره به گزارش مدیر کل استان تهران در خصوص مورد استفاده بودن زمین چمن مجموعه فقط به مدت ۳ ماه در سال، بیان کرد: با توجه به اینکه مطابق استانداردهای سازمان لیگ و Afc زمین چمن برای میزبانی باید در تمامی سال مورد استفاده قرار بگیرد، از ۲ ماه پیش تصمیم به بازسازی کلی زمین چمن گرفته شده است، در حال حاضر در مراحل میانی هستیم و حدود ۳ ماه دیگه فرصت لازم است که چمن به مراحل اولیه بازگردد.

سجادی خاطرنشان کرد: همچنین پیست دو و میدانی یکی دیگر از سرمایه های مجموعه است که نیازمند بازسازی کلی است و باید از نو ساخته شود، این موضوع درخصوص استادیوم های شیرودی و آزادی که بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و حتی کشور در این ورزشگاه رقم خورده صدق می کند و نیازمند بازسازی و احیاست.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی یکی از پایگاه های پرورش قهرمانی و دارایی های ملی است، گفت: بر این اساس مدیرکل ورزش و جوانان استان، برای حفظ مجموعه طرح جامعی نوشته اند که طرح طبق اولویت بندی در حال اجراست.

وی با تاکید بر حفظ اماکن ورزشی قدیم در کنار ساخت و ساز اماکن ورزشی جدید گفت: در حال حاضر در وزارت ورزش و جوانان با ۶ هزار پروژه نیمه تمام مواجه هستیم که اتمام آنها با وجود محدودیت منابع بدلیل نیاز فوری کشور و آحاد مردم به افزایش سرانه ورزشی در دستور کار قرار دارد.

سجادی اظهار داشت: تمام تلاشمان این است که استادیوم های ورزشی بزرگی چون آزادی و تختی با رعایت تدابیر ایمنی به پارک ورزش تبدیل شوند و با گران نشدن ورزش درب استادیوم ها به روی مردم باز شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول