اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افزایش خدمت‌رسانی به زائران آستان قدس رضوی در طبس

تولیت آستان قدس رضوی از افزایش خدمت رسانی به زائران آستان قدس رضوی در شهرستان طبس با استفاده از ظرفیت های آستان قدس رضوی خبر داد.

افزایش خدمت‌رسانی به زائران آستان قدس رضوی در طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، آیت الله «احمد مروی»، تولیت آستان قدس رضوی امشب در مرقد مطهر حرم امامزاده حسین بن موسی‌الکاظم(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ان شاء الله از ظرفیت آستان قدس رضوی و آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) برای تسهیل امر زیارت استفاده کنیم.

وی تکریم زائران و تسهیل امر زیارت را شعار محوری آستان قدس رضوی عنوان کرد و افزود: تمام فعالیت‌های آستان قدس با هدف و حول محور خدمت‌رسانی بهتر به زائران انجام می‌شود. 

آیت الله مروی به منظور شرکت در یادواره شهدای طلبه و روحانی طبس و بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهر در توسعه خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع)  به شهرستان طبس سفر کرده است.

زیارت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع)، دیدار با مردم، خانواده شهدا، امام جمعه، مدیران و مسئولان شهرستان، غبارروبی مضجع مطهر امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ص)، بازدید از پروژه های فرهنگی و اجتماعی در جهت توسعه توانمندی های این شهرستان در خدمت به زائران امام رضا(ع) بخشی از برنامه های تولیت آستان قدس رضوی در این سفر دو روزه است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول