اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تجلیل از ۵۴ شهید کرمانشاه در کنگره ملی شهدای روحانی

تجلیل از ۵۴ شهید روحانی استان کرمانشاه بخشی از کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی با عنوان «از حجره تا سنگر» است.

تجلیل از ۵۴ شهید کرمانشاه در کنگره ملی شهدای روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تجلیل از ۵۴ شهید روحانی کرمانشاه امروز در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان بخشی از کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی با عنوان «از حجره تا سنگر»کشور است که همزمان در مصلای قدس قم در حال برگزاری است.

حجت‌الاسـلام شمس‌الله جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از برپایی غرفه‌هایی در این کنگره از آثار و وصیت‌نامه‌ها شهدا برای آشنایی با شهدای روحانی هر استان خبر داد و گفت: هدف از کنگره آشنایی بیشتر مردم با شهدای روحانی است که پا به پای رزمندگان اسلام در جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور داشتند و از کیان پاک نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه ۵۴ شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم نظام کرده و اولین شهید مدافع حرم روحانی هم اهل شهرستان صحنه بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان کرمانشاه با اشاره به سرکشی از خانواده ۵۴ شهید روحانی (سنی و شیعه) استان، افزود: در دوران دفاع مقدس علما نقش مهمی داشتند و سنگر جبهه را به کلاس،دانشگاه معرفت و بصیرت و کسب معارف دین تبدیل کردند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول