اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مصالح ساختمانی پروژه طرح نهضت ملی مسکن در گرگان تامین شد/ ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در گلستان احداث می‌شود

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: سهمیه استان گلستان برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد ۳۰۰ واحد بود که با تلاش اداره کل بنیاد مسکن و کمیته امداد گلستان این تعداد به ۶۰۰ واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

مصالح ساختمانی پروژه طرح نهضت ملی مسکن در گرگان تامین شد/ ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در گلستان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی در جمع خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: با مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن کشور قرار است تعداد ۴۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برای مددجویان کمیته امداد احداث شود.

وی تصریح کرد: سهم استان گلستان از این تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی بود که با تلاش اداره کل بنیاد مسکن و کمیته امداد این تعداد به ۶۰۰ واحد مسکونی افزایش یافته و در حال پیگیری برای افزایش این واحدهای مسکونی به ۹۰۰ واحد هستیم.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: تمامی سهمیه ۶۰۰ واحد مددجویان کمیته امداد به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۴۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون و ۱۳۲ واحد در مرحله اجرای دیوارچینی است.

وی ادامه داد: علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای ساخت این واحدهای مسکونی به مددجویان مبلغ ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای تسریع در احداث این واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود.

حسینی از تسریع در ساخت پروژه طرح «نهضت ملی مسکن» در شهر گرگان خبر داد و گفت: در حال حاضر پروژه طرح «نهضت ملی مسکن» در شهر گرگان در سایت ۱۸۰ واحدی زیتون و ۴۸۸ واحدی آرامش در حال احداث است.

وی ابراز کرد: مصالح موردنیاز برای سرعت گرفتن این پروژه‌ها خریداری و تامین شده و در روزهای آینده این پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول