اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

علیزاده: فرگوسن با ثباتش قهرمانی‌های زیادی کسب کرد؛ ما هم ربیعی را حفظ می‌کنیم

معاون مدیرعامل مس رفسنجان گفت: راز موفقیت‌های فرگوسن ثباتش بود و ما هم می‌خواهیم از تیم‌های بزرگ درس بگیریم.

علیزاده: فرگوسن با ثباتش قهرمانی‌های زیادی کسب کرد؛ ما هم ربیعی را حفظ می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی علیزاده پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل استقلال گفت: به هر حال باخت تلخ است. این پیروزی و قهرمانی استقلال را به این باشگاه بزرگ تبریک می‌گویم. نکته مهم این است که ما به هدف‌مان رسیدیم. سال گذشتم هشتم شدیم و امسال می‌خواستیم که چند پله صعود کنیم. در بدبینانه‌ترین حالت ما با عنوان ششمی به کار خود در لیگ امسال خاتمه خواهیم داد.

وی ادامه داد: تمرکز ما برای فصل آینده است. باید سخت‌افزار خود را تجهیز کنیم. برای فصل آینده باید زمین‌های تمرینی و مسابقه خیلی خوبی را آماده کنیم.سالن ایفمارک خیلی خوبی هم داریم. طبق صحبت‌هایی که با مدیر پروژه باشگاه کردیم تا نیم فصل سال آینده شرایط زمین مسابقه ما فراهم خواهد شد. ظرفیت ورزشگاه مان کم است و به همین دلیل باید زودتر ورزشگاه 12 هزار نفری خود را تکمیل کنیم.

معاون مدیرعامل مس رفسنجان گفت: اگر فصل آینده کرمان هم به لیگ برتر بیاید باید بگوییم که 20 تا 25 درصد فوتبال ایران در استان ما خواهد بود. چون دو تیم لیگ دسته اولی خوب داریم و اگر کرمان به لیگ برتر بیاید می‌توانیم سه تیم لیگ برتری خوب هم داشته باشیم. ورزشگاه 12 هزار نفری هم فکر می‌کنم برای این ظرفیت فوتبالی کم باشد. ورزشگاه دیگری که در حال ساخت است فکر می‌کنم ظرفیت 30 هزار نفر را داشته باشد. 

علیزاده درمورد ابقای یا قطع همکاری ربیعی، عنوان کرد: این شکست تاثیری در تصمیم ما ندارد. برای رفتن ربیعی تاکنون بارها برای ما حاشیه‌سازی کرده‌اند. مقایسه کردن خوب نیست، اما باید از تیم‌های بزرگ درس بگیریم. به عنوان مثال فرگوسن چندین سال در منچستریونایتد ماند و توانست قهرمانی‌های زیادی کسب کند. ما هم با حفظ ربیعی توانستیم نظم خوبی به باشگاه بدهیم. سال اول قهرمان لیگ دسته اول شدیم، سال دوم در لیگ برتر هشتم شدیم و در دومین سال حضورمان هم ششم می‌شویم. این ثبات باعث شد اتفاقات مثبتی برای ما رخ دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول