اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مراکز تعویض پلاک تهران و البرز« فردا» تعطیل است

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور انتظامی کشور از تعطیلی مراکز تعویض پلاک در دو استان تهران و البرز در پی آلودگی هوا در روز چهارشنبه خبر داد.

مراکز تعویض پلاک تهران و البرز« فردا» تعطیل است

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از تعطیلی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در دو استان تهران و البرز خبر داد.

 رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا مبنی بر تعطیلی ادارات، مراکز تعویض پلاک در استان تهران شامل تهران بزرگ، شرق و غرب تهران و همچنین البرز در روز چهارشنبه _ فردا_ تعطیل بوده و تمامی نوبت های رزرو شده باطل می‌شود.

وی گفت: بر این اساس به افرادی که برای روز چهارشنبه در مراکز تعویض پلاک این دو استان نوبت رزرو کرده اند در خصوص تعطیلی مراکز پیامک و اطلاع رسانی شده است.

 رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: متقاضیانی که نوبت آنها باطل شده است باید برای رزرو یک نوبت جدید در روزی دیگر توسط سامانه نوبت دهی اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول