اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دفاع مقدس اوج فرهنگ شهادت طلبی است

معاون امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج فرهنگ شهادت طلبی است، گفت: مردم مومن و انقلابی همواره با حرکت در مسیر انقلاب نشان داده اند که قدردان خون شهدا و فداکاری جامعه ایثارگری بوده اند.

دفاع مقدس اوج فرهنگ شهادت طلبی است

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد جواد لشکری در حاشیه برنامه تجدید بیعت خانواده شهدای شهرداری تهران با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که ظهر امروز و همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در بهشت زهرا(س) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، سوم خرداد را روز مقاومت، رشادت و جانفشانی ملت غیور ایران در مقابل رژیم بعث عنوان کرد و اظهارداشت: مقاومت بی نظیر مردم در دفاع از خرمشهر حماسه ای شکوهمند را رقم زد که جز با ولایت مداری و عمل به فرامین رهبری فرزانه و مدبر میسر نبود.

وی از سوم خرداد به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس یاد کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با فتح خرمشهر تاریخ ورق خورد و ارکان تفکر استعماری قدرت جهانی که تا آن روز نیروی عظیم انقلاب و مردم را باور نداشتند، متزلزل شد.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد:‌ حماسه سوم خرداد دشمن را خشمگین ساخت آنچنان که در طول تمام سالهای پس از دفاع مقدس درصدد ضربه به نظام وانتقام از روزهای استقامت و اتحاد ملت دلیر ایران بوده و ترور دو روز گذشته سردار صیاد خدایی به خوبی موید این امر است.

لشکری با بیان اینکه نظام استکبار بار دیگر با ترور یکی دیگر از سربازان وظیفه شناس و خدوم وطن ذات شرارت‌بار خود را نشان داد تاکید کرد: دشمن بداند که هیچگاه نخواهد توانست در حرکت رو به جلو و موفقیت آمیز ملت ایران وقفه ایجاد کند چراکه این ملت با ولایت پذیری و توجه به سیره شهدا همواره موفق بوده و هرنوع توطئه و دسیسه ای را در نطفه منهدم ساخته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول