اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم خرمشهر را آزاد کرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: وحدت در ‌فرماندهی ‌نیروهای نظامی، انقلابی و پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام علی‌رغم تحریم‌های تجهیزاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و شرایط اقتصادی یکی دیگر از دلایل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود که دنیا را متحیرکرد.

وحدت در فرماندهی و پشتیبانی مردم خرمشهر را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که استعمارگران و ابرقدرت‌های جهان منافع خود را در خطر دیدند جنگ تحمیلی و نابرابری را در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی افزود:دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی حلقه به گوش شرق و غرب جهان برای ضربه زدن و براندازی به نظام جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب متوسل به جنگ‌ نظامی و سخت‌افزاری شدند، در دهه دوم انقلاب به جنگ نرم‌افزاری و زیرساختی روی آوردند و در دهه سوم و چهارم انقلاب نیز جنگ‌های فرهنگی، هیبریدی و ترکیبی را در دستور کار قرار دادند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله نظام استکبار با حداقل تجهیزات نظامی و ابزاری در مقابل دشمن ایستادگی کرد و این در حالی که «بنی‌صدر» رئیس‌جمهور وقت هم با نظام دشمنان انقلاب همراهی و همکاری داشت و اجازه استفاده از  تجهیزات حداقلی باقی مانده از حکومت پهلوی را نمی‌داد.

طالبی با اشاره به سیاست زمین در مقابل خرید زمان دولت وقت نظام جمهوری اسلامی و سقوط خونین‌شهر، یادآور شد: علی‌رغم استقرار نیروهای نظامی و تجهیزاتی به روز حزب بعث عراق در منطقه، ایمان راسخ به قرآن و بهره‌گیری از اعتقاد به آموزه‌های دینی و منویات حضرت امام(ره) و صلابت رزمندگان اسلام باعث پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر بعد از ۱۹ ماه گردید.

وی پیروزی‌های چشمگیر رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را رهبری مقتدرانه حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: کسی که توانست مرزهای اعتقادی و اجتهادی را به بالاترین حد ممکن ارتقا دهدکه نتیجه آن چیزی جز قرب الی‌الله نبود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: وحدت در ‌فرماندهی ‌نیروهای نظامی، انقلابی و پشتیبانی مردم از رزمندگان اسلام علی‌رغم تحریم‌های تجهیزاتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی و شرایط اقتصادی یکی دیگر از دلایل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس  بود که دنیا را متحیرکرد.

طالبی تأکید کرد: مردم از هر چه داشتند مایه گذاشتند، فرزندانشان را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و نتیجه شهادت و رشادت‌ها این غیورمردان زمینه صدور انقلاب اسلامی به سراسر دنیا را رقم زد.

 وی گفت: فرماندهان نظامی و رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران رشادت‌هایی را از خود نشان دادند و عملیات‌هایی را انجام دادند که  ژنرال‌های آموزشکده‌های نظامی جهان را از چگونگی عملیات‌ها آنهم با کمترین تجهیزات نظامی و متحیر کرده است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول