اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اطلاعات پایگاه جامع رفاه ایرانیان به‌روز نیست

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس تصریح کرد: پایگاه جامع رفاه ایرانیان که مبنای دهک‌بندی است، دچار نقص اطلاعات است و اطلاعات آن به روز نیست.

اطلاعات پایگاه جامع رفاه ایرانیان به‌روز نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صمدالله محمدی نماینده مردم بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور با اشاره به شرایط روز کشور اظهار داشت: امروز و در شرایطی که هزاران بار قوی‌تر از دوران دفاع مقدس هستیم، دشمن جنگ اقتصادی را به راه انداخته و هدف آن در جنگ اقتصادی، شلیک به امید مردم است.

وی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ با اتحاد و همدلی و هماهنگی میسر است، تصریح کرد: متأسفانه هنوز جبهه متحدی برای مقابله با این جنگ ظالمانه شکل نگرفته و اقدامات جزیره‌ای انجام می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس تأکید کرد: راهبردهای رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جنگ اقتصادی باید مدنظر مسئولان باشد تا بتوان از این شرایط سخت عبور کرد.

محمدی همچنین به اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: پایگاه جامع رفاه ایرانیان که مبنای دهک‌بندی است دچار نقص اطلاعات است و همین اطلاعات موجود آن نیز به روزرسانی نشده است.

وی گفت: عدم دقت لازم در دهک‌بندی باعث حذف بخشی از جامعه از دریافت یارانه کالاهای اساسی شده و لازم است در این خصوص با فوریت تدبیر شود.

نماینده مردم بافت و رابر در مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید شرایط یارانه‌بگیران را احراز کند نه اینکه مردم به دنبال اثبات استحقاق خود برای دریافت یارانه باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول