اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی غیربهداشتی در کرمانشاه

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی غیر بهداشتی

کشف بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی غیربهداشتی در کرمانشاه

شهریار مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد:  با توجه به گزارشات واصله، کارشناسان معاونت غذا و دارو در معیت نیروهای پلیس مبارزه با قاچاق و با کسب دستور از مقام محترم قضایی موفق به کشف یک واحد تولید و بسته بندی روغن حیوانی در کرمانشاه شدند. 

وی ادامه داد: در این بازرسی بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی که به صورت غیرمجاز و در شرایط کاملا غیر بهداشتی بسته‌بندی می‌شد، توقیف و مکان مورد نظر پلمب شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: پرونده واحد متخلف جهت رسیدگی به مقام محترم قضایی ارجاع شد. 

وی در پایان از همه شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه واحد  تولیدی زیرزمینی و بدون مجوز در سطح استان نسبت به گزارش آن از طریق تماس با شماره تلفن شکایات ۳۷۱۰۶۲۳۲ معاونت غذا و دارو اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول