اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر تیم گل‌گهر:‌ به دنبال شناسایی جاعل ایمیل‌ها هستیم/ گزارش پلیس فتا محرمانه است

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را در خصوص جلسه امروز با کمیته انضباطی ارائه کرد.

مدیر تیم گل‌گهر:‌ به دنبال شناسایی جاعل ایمیل‌ها هستیم/ گزارش پلیس فتا محرمانه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حیدر افسری در مورد جلسه مربوط به ایمیل‌های بازیکن گابنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:‌ جلسه طولانی و خیلی خوبی با اعضای کمیته انضباطی داشتیم. مسائل زیادی در این مورد مطرح شد. باشگاه ما هم در کنار کمیته انضباطی است. واقعاً باید مسئله اینکه ایمیل‌های جعلی از چه کانالی بوده مشخص و به مردم معرفی شود. 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این ایمیل‌ها از کشور هنگ‌کنگ آمده است، گفت: خودمان هم نمی‌دانیم از کجا آمده و در حال بررسی است.

مدیر تیم فوتبال  گل‌گهر در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه می‌داند این ایمیل‌ها را چه کسی فرستاده است، عنوان کرد: همه اینها حدس و گمان است. 

افسری در مورد اینکه آیا کمیته انضباطی اعلام نکرده گل‌گهر می‌داند این ایمیل‌ها از کجا آمده است، اظهار داشت: نه، این مسئله در حال بررسی است خود کمیته انضباطی هم بررسی می‌کند. اگر مشخص شود که کمیته انضباطی که با کسی تعارف ندارد و آن را معرفی می‌کند. می‌گوید فلانی است مثلاً افسری جاعل بوده و معرفی می‌کند. 

وی در مورد اینکه آیا گل‌گهر سند جدیدی را ارائه نکرده است، بیان داشت: نه، هرچه بوده ارائه شده و آن پرونده هفت امتیاز بسته شد. الان صحبت در مورد این است که هم باشگاه گل‌گهر و هم کمیته انضباطی می‌خواهند این جاعل معرفی شود. 

مدیر تیم گل‌گهر در این مورد اینکه با این حساب هفت امتیاز برنمی‌گردد، گفت: آن پرونده بسته شد استیناف آن را رد کرد. جلسه امروز برای مشخص شدن ایمیل‌های جعلی است.

افسری در مورد اینکه آیا در گزارش پلیس فتا از شخصی نامی برده نشده است، عنوان کرد: فعلاً نه، چیزی مشخص نیست اگر هم باشد محرمانه است و ما اطلاع نداریم. 

وی در مورد اینکه آیا باشگاه گل‌گهر با پلیس فتا مکاتبه‌ای داشته است، گفت: ما مستقیم نمی‌توانیم با پلیس فتا مکاتبه کنیم اگر باشد تعارف ندارند. اصلاً خواسته خود باشگاه گل‌گهر است که معرفی شود. در کنار کمیته انضباطی کمک می‌کنیم این قضیه حتماً روشن شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول