اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

صیانت دستگاه قضا از اراضی ملی و کشاورزی گیلان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه سودجویان آسیب بزرگی برای استان هستند، گفت: دستگاه قضا در تقابل با غارتگران و سوداگران برای حراست از اراضی ملی، باغی و کشاورزی است.

صیانت دستگاه قضا از اراضی ملی و کشاورزی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، احمد آقایی ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی بخش رحیم آباد که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش با حضور شوراها و دهیاران این بخش برگزار شد با اشاره به وضعیت روستاها اظهار کرد: نگاه دستگاه قضایی این نیست سایه بانی که یک روستایی در کنار باغ خود برای استراحت زده تخریب کند بلکه دستگاه قضایی نگاهش به دنبال سودجویانی است که دنبال منافع و طمع‌ورزی هستند. 

وی خطاب به شوراها و دهیاران که زبان گویای مردم و نماینده حاکمیت و دولت در عمران و آبادانی پایدار، مسایل بهداشتی، زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی تلاش می‌کنند به داشته‌هایی که پیشینیان و اجدادمان در اختیار ما گذاشتند باطل نکنند، گفت: این رنج و مشقتی که الان با این تکنولوژی داریم گذشتگان ما هم داشتند اما با دو دست زمین‌شان را حفظ کردند و نفروختند الان متاسفانه امروز براحتی می‌فروشند و می‌روند و اگر دستگاه قضا کاری نکند مردم گیلان سرایدار غیربومی‌ها خواهند شد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان سرزمینی بکر است، افزود: سرنوشت مازندران و گلستان را ببینید چه بلایی بر سر این استان‌ها آوردند، سودجویان تلاش می‌کنند این سرنوشت را برای استان گیلان هم فراهم کنند. 

آقایی به خائنینی که حقوق کلان از قسمت‌های مختلف حاکمیتی می‌گیرند اما تهدیدی برای شوراها و دهیاران جهت تغییر کاربری‌ها برای غیربومی‌ها هستند اشاره کرد و گفت: کسانی که برای سودجویان و طمع ورزان فرش قرمز پهن می‌کنند آسیبی بزرگ برای گیلان هستند. 

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا هرگز در تقابل با دهیاران و شوراهای روستاها نیست، تصریح کرد: دستگاه قضا در کنار دهیاران و شوراها نقش تعاملی و پدافندی دارد اما با سرمایه برها در تقابل بوده و کسانی که قصد غارتگری و سوداگری در گیلان دارند به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول