اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ماجرای تپه زباله در حاشیه بابل‌رود/ قول شهردار بابل برای جمع‌آوری زباله

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابل د رپیگیری خبرنگار فارس از ماجرای تپه‌ زباله در حاشیه رودخانه‌ها بابل‌رود گفت: شهردار بابل قول داد، زباله‌ها امروز از کنار رودخانه جمع‌آوری‌ کند.

ماجرای تپه زباله در حاشیه بابل‌رود/  قول شهردار بابل برای جمع‌آوری زباله

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محل دفع پسماند شهر امیرکلا در کنار بستر رودخانه بابل‌رود است که نکته جالب توجه برداشت خاک بستر رودخانه و ایجاد گودال جهت دفع ضایعات است.

هم اکنون تپه‌ای از زباله در کنار رودخانه جمع شده است؛ حال سوال اساسی این است چگونه و با چه روشی مسؤولان شهر امیرکلا تشخیص دادند که این مکان محل مناسبی برای تجمیع پسماندهای شهری است؟

 

جای بسی شگفتی است که از آب این رودخانه برای آبیاری باغ‌ها و اراضی کشاورزی استفاده می‌کنند و پساب‌های شهری و پسماندهای شهری به درون آن به راحتی نفوذ می‌کند که باید در این زمینه دستگاه‌های متولی تمهیدات لازم را در دستور کار داشته باشند.

علاوه بر آنکه این رودخانه به دریای خزر می‌ریزد و موجب آلودگی آب‌های ساحلی دریای خزر در محدوده توریستی شهر بابلسر می‌شود؛ مناسب است هر چه سریع تر در این خصوص از طریق ارگان های زیربط چاره اندیشی شود و از انتشار آلودگی جلوگیری کنند.

 

باتوجه به این موضوع پیگیری در دستور کار خبرگزاری فارس مازندران قرار گرفته که دراین‌باره حیدرپور رئیس اداره محیط زیست بابل در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پیگیری در ارتباط با مشکل زباله بابل در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: در راستای پیگیری این معضل از شهردار بابل قول داده شده زباله‌ها امروز از کنار رودخانه جمع‌آوری‌ شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول