اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» در طبس

‍ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون در راستای اجرای پویش «اطعام مهدوی» ۴ هزار بسته معیشتی، ۲۴ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار بسته افطاری ساده بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» در طبس

احمد رفیعی، رئیس کمیته امداد امام خمینی طبس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون در راستای اجرای پویش «اطعام مهدوی» ۴ هزار بسته معیشتی، ۲۴ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار بسته افطاری ساده بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان داشت: ارزش بسته‌های غذایی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی طبس همچنین میزان اطعام نیازمندان از طریق پخت غذای گرم در ماه مبارک رمضان را حدود ۲۴ هزار مورد عنوان کرد و افزود: این تعداد غذا از طریق ۷ آشپزخانه فعال و با همکاری بیش از ۵۵ نیروی داوطلب انجام گرفته است.

رفیعی با اشاره به اینکه ارزش غذاهای توزیع شده نیز ۹۲۰ میلیون تومان بوده که با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شد و اضافه کرد: تعداد افطاری ساده توزیع شده بین نیازمندان ۳۴ هزار مورد به ارزش حدود ۳۴۰میلیون تومان است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع ارزش ریالی پرس غذا، افطاری ساده و سبد توزیع شده بالغ بر ۳میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در راستای اجرای طرح «اطعام مهدوی» در شهرستان طبس بوده است.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول