اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نیازمند تحول در مأموریت روابط‌عمومی‌ها هستیم/ لزوم بازتعریف مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین

استاندار مازندران گفت: نیازمند تحول در بیانیه مأموریت روابط‌عمومی‌ها هستیم و مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و بدانیم که نقشی که رسانه و روابط‌عمومی در مبارزه با فساد دارد هیچ دستگاهی ندارد.

نیازمند تحول در مأموریت روابط‌عمومی‌ها هستیم/ لزوم بازتعریف مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، سید محمود حسینی‌پور عصر امروز در همایش بزرگ روابط‌عمومی‌های ادارات مازندران در عباس‌آباد بهشهر اظهار کرد: با رصد فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها در این مدت کوتاه متوجه شدم که با کمترین امکانات، بیشترین تلاش را داشته و حتی برخی از ضعف‌ها را هم پوشش می‌دهند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن بحث تحریم را جزء اولویت‌های خود قرار داده است و رهبر معظم انقلاب هم جهاد تبیین را در مقابل توطئه‌های دشمنان قرار داده است؛ مهمترین و اصلی‌ترین کار روابط‌عمومی‌ها به عنوان سرداران و سربازان جبهه ارتباطات باید در مسیر جهاد تبیین رهبری باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: شهدای ما نقش مهم و اثرگذار در توفیقات این نظام داشتند که خود یک رسانه بودند و فلسفه روابط‌عمومی در فلسفه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی که نماد شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت است؛ کاملا مشخص است.

وی با بیان اینکه نیازمند تحول در مأموریت روابط‌عمومی‌ها هستیم؛ تصریح کرد: مدیریت روابط عمومی متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و بدانیم که نقشی که رسانه و روابط‌عمومی در مبارزه با فساد دارد هیچ دستگاهی ندارد.

حسینی‌پور گفت: روابط‌عمومی‌های ما در شرایط فعلی نیازمند تحول در بیانیه ماموریت‌های خود هستند و مدیریت روابط عمومی باید متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود که متولی اصلی این جهاد تبیین روابط‌عمومی‌ها هستند.

وی بیان کرد: اولین شاخصه روابط‌عمومی‌ها صداقت است و روابط‌عمومی نباید عامل بزرگ‌نمایی یا کوچک نمایی مدیر و مجموعه خود باشد که این خطاست؛ بلکه باید در راستای وظیفه و صداقت عمل کند.

به گفته استاندار مازندران، روابط‌عمومی‌ها باید نقش اثرگذار و مهم در جامعه داشته و در این راستا با همه توان برای برون رفت از مشکلات تلاش کنند و ضمن ارتباط‌گیری مناسب بین مسؤولان و مردم برای رفع مشکلات تلاش کنند و سطح خود را با سیاست‌زدگی تنزل ندهند.

حسینی‌پور گفت: شاید یکی از دلایل مهم عقب‌ماندگی برخی از روابط‌عمومی‌ها در مسیر سنتی بودن است که باید از این سنتی بودن فاصله گرفته و روابط‌عمومی‌ها با روش‌های نوین فعالیت کنند و برخی از مدیران ما با زبان روز و نیاز امروز جامعه آشنایی ندارند و گفتمان آنان گفتمان دو دهه قبل است که مسؤولیت روابط‌عمومی‌ها در این بخش بسیار سنگین است و باید برای به روزرسانی و استفاده از روش‌های نوین تلاش کنند.

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها باید در راستای وظایف سازمان عمل کنند و بدانند که بزرگترین نقش را در مبارزه با فساد دارند و نقشی که رسانه و روابط‌عمومی در مبارزه با فساد دارد هیچ دستگاهی ندارد.

 

 

 

استاندار مازندران گفت: ایجاد تحول منوط به داشتن اراده و باور است و باید تلاش کنیم تا همه با هم وارد کار شده و مازندران بزرگ را به جایگاه مناسبش برای این مردم بزرگ برسانیم.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول