اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گلزار: دوستان سرشان به فوتبال گرم شده و از ژیمناستیک غافل شده‌اند/بله قربان‌گو نبودم

رئیس اسبق کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک گفت: متاسفانه همه سرشان به فوتبال گرم شده و ژیمناستیک یتیم است.

گلزار: دوستان سرشان به فوتبال گرم شده و از ژیمناستیک غافل شده‌اند/بله قربان‌گو نبودم

رحمان گلزار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت این روزهای ژیمناستیک و عدم برگزاری انتخابات این فدراسیون، اظهارداشت: فدراسیون مدت‌هاست اوضاع بسیار بدی دارد اما انسان به امید فردای بهتر زنده است ما هم امیدواریم از کسانی در فدراسیون استفاده شود که دلسوز هستند و امتحان خود را پس داده‌اند.

رئیس اسبق کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به اینکه وزارت ورزش از ژیمناستیک غافل شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط بهتر شود، ژیمناستیک به عنوان رشته پایه مظلوم واقع و فراموش شده است. دوستان در وزارت ورزش سرشان به فوتبال گرم و ژیمناستیک یتیم است. 

وی تصریح کرد: در دوره اینچه‌درگاهی برخی از افراد بدون رزومه بودند و الان دچار مشکل شده‌ایم. برخی از افرادی که در فدراسیون بودند کسی آنها را نمی‌شناخت. متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که هر گروهی که جدید می‌آید گروه قبلی را می‌کوبد. کسانی همیشه حرف مخالف بزنند یا رای به شخصی که رئیس می‌شوند ندهند برکنار می‌شوند. هیچ کجای دنیا مسئولان کمیته‌ها روسای هیات‌ها نیستند چون نمی‌توانند خودشان را زیر سوال ببرند اما امیدوارم در دوره جدید از افرادی استفاده شود که دلسوز باشند.

گلزار خاطرنشان کرد: من جزو کسانی بودم که در دوره قبلی فدراسیون طرد شدم و البته این را به فال نیک می‌گیرم چون من آدم بله قربان‌گو نبودم. امیدوارم شخصی برای ریاست فدراسیون بیاید که درد بچه‌های ژیمناست را بفهمد و دست به دست هم دهیم تا هر کسی جای خودش باشد. طرد کردن اصلا خوب نیست.

این پیشکسوت ژیمناستیک با درخواستی که از وزیر ورزش داشت، گفت: آقای وزیر! از ورزش پایه غافل نشوید در این صورت این موضوع روی رشته‌های دیگر تاثیر منفی می‌گذارد. هر کشوری به رشته‌های پایه توجه داشته در رشته‌های دیگر هم موفق عمل کرده است. امیدوارم روزی برسد که روزهای خوش ژیمناستیک باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول