اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهروندسپاری بر مبنای هوشمند سازی در شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: ما به دنبال این موضوع هستیم که شهروندسپاری بر مبنای هوشمند سازی در شهرداری پایتخت اتفاق بیفتد.

شهروندسپاری بر مبنای هوشمند سازی در شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی عباسی در صحن امروز شورای شهر در نطق پیش از دستور خود درباره لایحه بازنگری و اصلاح فرآیند صدور پروانه و گواهی های ساختمانی اظهارداشت: شهرداری تهران در 21 مهر سال قبل ملزم به ارائه لایحه بازنگری و اصلاح فرآیند صدور پروانه و گواهی های ساختمانی به شورای اسلامی شهر تهران شد.

وی افزود: این موضوع برای طی مدت حداکثر سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن مصوبه و یا تا بهمن بود لذا با توجه به این مساله از شهرداری درخواست دارم این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: قرار بود گزارشی به صورت ماهیانه از سوی شهرداری تهران در خصوص صدور پروانه به شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه درخواست من از شهرداری این است تمام بندهای ماده یکم را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران باید به وظایف خود در رابطه با صدور انواع گواهی ساختمانی و پروانه ساخت و ساز عمل کند و ساده سازی سامانه شهرسازی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که شهروندسپاری بر مبنای هوشمند سازی اتفاق بیفتد، گفت: درخواست من این است که شهرداری لایحه ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران  را نیز مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول