اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روزهای سخت می‌گذرد/ تعطیلی آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کرونا یکی پس از دیگری در کرمانشاه

به دنبال کاهش آمار بیماران و فوتی‌های کرونایی در استان کرمانشاه، مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان تعطیل و آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کرونا هم یکی پس از دیگری به کار خود پایان می‌دهند.

روزهای سخت می‌گذرد/ تعطیلی آزمایشگاه‌های تشخیص مولکولی کرونا یکی پس از دیگری در کرمانشاه

سارا شاه‌آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از تعطیلی کامل مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و اظهار کرد: روند واکسیناسیون تعطیل نشده است، شهروندان برای تزریق واکسن کرونا از این به بعد به مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت مراجعه کنند.

وی در خصوص فعالیت مراکز ۱۶ ساعته استان نیز، گفت: این مراکز در ابتدا از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ فعال بودند که خوشبختانه با کاهش آمار مراجعه یک شیفته (هشت صبح تا ۱۴) فعال هستند.

صدیقه خزاعی مسؤول آزمایشگاه کلینیک بوستان نیز در ادامه، افزود: آزمایشگاه تشخیص مولکولی کرونا در فروردین ۱۳۹۹ کار خود را آغاز کرد و تا پایان فروردین ۱۴۰۱ حدود ۵۷ هزار و ۴۴۷ آزمایش تشخیص مولکولی کرونا در این مرکز انجام گرفت.

وی از پایان کار این مرکز بدنبال فروکش بیماری کرونا در استان خبر داد و از همکارانی که در طی این مدت در آزمایشگاه تشخیص مولکولی کرونا همکاری داشته‌اند؛ تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول