اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بانوی آلیش کار کرمانشاهی نایب قهرمان آسیا شد

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: هانیه عاشوری، بانوی آلیش کار کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی آسیا تولنست با کسب گردن‌آویز نقره بر سکوی نایب قهرمانی آسیا در سنگین وزن بایستد.

بانوی آلیش کار کرمانشاهی نایب قهرمان آسیا شد

رسول صفری مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: تیم ملی کشتی آلیش بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی قرقیزستان شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی آسیا، از ۳۱ اردیبشهت تا دوم خردادماه به میزبانی شهر اوش قرقیزستان درحال برگزاری است.

مدیر روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در وزن ۷۵+کیلوگرم هانیه عاشوری از کرمانشاه در این مسابقات حضور داشت که این بانوی آلیش‌کار روز گذشته با کشتی‌گیرانی از کشورهای قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان مبارزه کرد و در نهایت توانست به گردن آویز نقره دست باید و بر سکوی نایب قهرمانی آسیا در سنگین وزن بایستد.

صفری با بیان اینکه عاشوری یک طلای  آلیش جهان را در کارنامه خود دارد، گفت: در مجموع تیمی بانوان ایران به عنوان قهرمانی آسیا دست یافتند.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول