اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأخیر در آغاز به کار ادارات کرمان به علت آلودگی هوا/ادارات شهرستان فهرج تعطیل شد

باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمام گروه‌های سنی، بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی امروز یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز بکار کنند.

تأخیر در آغاز به کار ادارات کرمان به علت آلودگی هوا/ادارات شهرستان فهرج تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان و تمام گروه‌های سنی، بر اساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۱ با دو ساعت تاخیر آغاز بکار کنند.

با توجه به فصل امتحانات دانش‌آموزان فقط برای برگزاری امتحان به مدرسه مراجعه و پس از امتحان بلافاصله به منزل بازگردند و مدیران مدارس نیز از قرارگیری دانش‌آموزان در محوطه و هوای باز جلوگیری کنند، در سایر شهرستان‌ها نیز فرمانداران بر اساس تفویض اختیار داده شده بااعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می‌توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

 در ضمن این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و صدا وسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده‌اند، نظیر مراجع قضایی و دستگاه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

ادارات شهرستان فهرج تعطیل شدند

باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا و پایداری آن امروز یکشنبه ادارات، بانک‌ها، نهادها و مدارس شهرستان فهرج تعطیل شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول