اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم و ترافیکی فوق سنگین را به دلیل واژگونی یک دستگاه خاور در فرون آباد پاکدشت، شاهد هستیم.

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای شرق پایتخت

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند، آزادراه تهران_پردیس، جاجرود و غیره به سمت تهران شاهد ترافیک سنگین و پس زدگی محدود بار ترافیکی هستیم.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و در محدوده فرون‌آباد به دلیل واژگونی یکدستگاه خاور و پخش مصالح ساختمانی، شن، پوکه و غیره آن، فوق سنگین و با حدود ۸ کیلومتر پس زدگی همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ابراز کرد: راننده خاور پس از از دست دادن کنترل خودرو با برخورد با نیوجرسی‌های حاشیه بزرگراه، همچنین برخورد با سه دستگاه خودروی دیگر واژگون شده و عوامل پلیس راه در محل حادثه حاضر و بلافاصله یک لاین از این مسیر بازگشایی و تا دقایقی دیگر مسیر به طور کلی پاکسازی خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر با ترافیک های سنگین در محورهای شرق استان تهران روبرو نشده و زمان سفرشان به حداقل زمان ممکن برسانند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و استراحت کافی قبل و در حین مسابرت سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول