اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شورای اجتماعی محلات راه‌اندازی می شود/ایجاد 8 ایستگاه ورزشی در زنجان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: با توجه به اخذ مصوبه اولیه از شورای اسلامی شهر زنجان، طرح شورای اجتماعی محلات بصورت آزمایشی با محوریت مساجد و با حضور افراد تاثیرگذار هر محله تشکیل خواهد شد.

شورای اجتماعی محلات راه‌اندازی می شود/ایجاد 8 ایستگاه ورزشی در زنجان

غلامرضا نظری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به لزوم مشارکت واقعی و معنادار شهروندان در فرآیندهای فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌ریزی بهتر برای فعال شدن محلات، شورای اجتماعی محلات زنجان به زودی تشکیل می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان افزود: با توجه به اخذ مصوبه اولیه از شورای اسلامی شهر زنجان، طرح شورای اجتماعی محلات بصورت آزمایشی با محوریت مساجد و با حضور افراد تاثیرگذار هر محله تشکیل خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که آئین‌نامه اولیه ارائه شده در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: با فعال شدن این شوراها می‌توان نقش بیشتری برای محلات در مدیریت شهری قائل شد.

نظری با بیان اینکه پیش‌بینی شده تا قرارگاه اجتماعی در شهرداری تشکیل شود، اعلام کرد: طی روزهای آینده شورای اسلامی شهر زنجان نسبت به تعیین رویکردها و اهداف کلان فرهنگی اقدام خواهد کرد تا در ذیل آن سازمان نسبت به برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های آتی اقدام کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان ادامه داد: برگزاری رالی خانوادگی در روز ولادت امام رضا (ع)، برگزاری ویژه برنامه روز دختر در پارک بانوان، برگزاری گسترده طرح یکشنبه‌های کودکی در پارک‌های شهر برگزار خواهد شد.

وی به اقدامات اولیه برای اصلاح اساسنامه و تدوین نقش فرهنگی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌ها و جلسات مشاوره در سطح مساجد با عنوان سه‌شنبه‌های مشاوره، آماده‌سازی پیش نویس طرح اشتغال اجتماعی به عنوان یک طرح عملیاتی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از سایر برنامه‌های در دست اقدام سازمان است.

نظری به برنامه های سازمان در حوزه ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: در حال مذاکره برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی در خصوص امکان استفاده از سالن‌های ورزشی برای پویایی ورزشی محلات هستیم و در کنار آن بزودی 8 ایستگاه ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی در پارک‌های سطح شهر، برگزاری دومین دوره مسابقات جام پرچم در تیرماه و ادامه فعالیت پارک‌های تخصصی ورزشی و چندین همایش ورزشی از سایر اقدامات پیش رو است.

 سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان به برنامه‌ریزی برای تولید محصولات فرهنگی اشاره کرد و گفت: با توجه به تجربه سال گذشته در خصوص تولید 2 مجموعه 10 قسمتی موشن‌گرافی، موضوعات مربوطه به آموزش شهروندی احصا شده است و طی فراخوانی از همه فعلان این حوزه بویژه شرکت‌های دانش بنیان دعوت خواهد شد تا محصولات فرهنگی بیشتری در سال 1401 در سازمان تولید شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول