اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مبلغان، زندگی‌های از هم پاشیده برخی‌ها را دوباره ساختند

رئیس کمیته امداد گفت: اقدام اصلی را همین طلاب انجام داده اند،انصافا تغییرات و تحولات خوبی در روستاها با همت طلاب صورت گرفت و چقدر زندگی ها را به هم رساندند و چقدر طلاق ها را در روستاها کاهش دادند.

مبلغان، زندگی‌های از هم پاشیده برخی‌ها را دوباره ساختند

به گزارش خبرنگار گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ۳۱۳ (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان)، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه و اطعام مهدوی در کمیته امداد از طرح های ماندگار بود که در همین راستا امسال ۲۸ میلیون غذای گرم و افطاری ساده  اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: طرح ۳۱۳ برای حضور در جامعه هدف ما آغاز شد و انصافاً برکات زیادی داشته، ما درخواست داشتیم که به صورت آزمایشی در ۸ استان اجرا شود اما به کمک و ایثار طلاب و لطف خداوند، انصافا آثار خوبی داشت.

بختیاری، تاکید کرد: ۵۴ درصد از خانواده‌های کمیته امداد سرپرست خانم هستند و بسیاری از آنها همسرشان را از دست داده اند و بسیاری هم از همسران آنها زمین‌گیر شده اند. حتی ما یتیم هایی داریم که از نعمت پدر و مادر محروم هستند.

وی افزود: در مسائل جسمانی و درمان و رسیدگی به مستمری‌ها تلاش های خوبی صورت گرفته اما اقدام اصلی را همین طلاب انجام داده اند،انصافا تغییرات و تحولات خوبی در روستاها با همت طلاب صورت گرفت و چقدر زندگی ها را به هم رساندند و چقدر طلاق ها را در روستاها کاهش دادند و زندگی ها را دوباره کنار هم گذاشتند.

وی تاکید کرد: حضور روحانیون در روستاها بسیار مهم است و طرح ۳۱۳ تا که به ۶۰۰ طلبه تبدیل شد و قرار است به ۳هزار طلبه افزایش یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول