اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

اجرای 10 هزار نفری «سلام فرمانده» در غرب تهران/ 5 خرداد؛ وعده اصلی در ورزشگاه آزادی

همخوانی سرود «سلام فرمانده» بناست روز پنجشنبه ۵ خرداد با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) و دهه‌ نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به همراه خانواده‌های‌شان در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

اجرای 10 هزار نفری «سلام فرمانده» در غرب تهران/ 5 خرداد؛ وعده اصلی در ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همخوانی سرود «سلام فرمانده» بناست روز پنجشنبه ۵ خردادماه با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) و دهه‌ نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به همراه خانواده‌هایشان در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۱۷ برگزار شود.

همخوانی این سرودها در روزهای اخیر در شهرهای مختلف کشور اعم از مشهد، اصفهان، قم و ... انجام شده و در تهران نیز از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در منطقه ۲۲ تهران کنار دریاچه چیتگر، قطعه ۴۰ بهشت زهرا، اسلامشهر و روز جمعه در نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده است.

اجرای ۱۰ هزار نفری سرود «سلام فرمانده» در منطقه ۲۲ تهران را اینجا مشاهده کنید:

 

 

شعر سرود «سلام فرمانده» اثر سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی است که اخیرا سرود «رفیق شهیدم» را سروده و ابوذر روحی آن را با کودکان همخوانی کرده است.

سرود سلام فرمانده حتی بُعد بین‌المللی هم پیدا کرده و در پاکستان و لبنان هم همخوانی شده و به زبان آذری هم در کشورمان تولید شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول