اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات بسته بیمه طلایی فرهنگیان بزودی اعلام می‌شود/ طرح‌های جدید مسکن و سفر معلمان در راه است

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسؤولان این وزارتخانه برای بیمه، سفر و مسکن فرهنگیان، برنامه‌ها و سناریوهایی را در حال طراحی دارند و بزودی جزئیات آنها اعلام می‌شود.

جزئیات بسته بیمه طلایی فرهنگیان بزودی اعلام می‌شود/ طرح‌های جدید مسکن و سفر معلمان در راه است

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره بیمه طلایی فرهنگیان که در آستانه هفته معلم اطلاع‌رسانی شد اما خبری از جزئیات آن نشد، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش برای بیمه، سفر و مسکن فرهنگیان، برنامه‌ها و سناریوهایی را در حال طراحی دارد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است و برنامه‌ها پیش‌بینی شده است و قرار است بعد از نهایی شدن، اعلام شود.

ستاری‌فرد در پاسخ به این پرسش که «آیا بیمه تکمیلی فرهنگیان در حد بیمه طلایی است؟»، گفت: بسته بیمه‌ای شامل موارد مختلف پیش‌بینی شده است و ان‌شاءالله فرهنگیان شاهد اتفاقات خوبی خواهند بود.

به گزارش فارس، ستاری‌فرد دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در نشست هفته معلم اعلام کرد: تمهیدات برای بیمه طلایی انجام شده که هفته آینده جزییات آن اعلام می‌شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین سپاس معلم در روز یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ درباره بیمه طلایی فرهنگیان، اظهار کرد: کارهایش در حال انجام است و قطعا از این بیمه خیلی بهتر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول