اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال باشگاه‌های آسیا| مهدوی: خیلی‌ها منتظر شکست شهداب بودند

کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد با بیان این‌که خیلی‌ها منتظر شکست تیم یزد بودند، گفت: شهداب از نیم فصل لیگ برتر سال 1400 تا کنون تنها یک شکست داشت و دیروز برابر ژاپن خیلی‌ها از شکست نماینده یزد خوشحال شدند.

والیبال باشگاه‌های آسیا| مهدوی: خیلی‌ها منتظر شکست شهداب بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی پس از شکست نماینده قزاقستان در دیدار رده‌بندی و در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم این تورنمنت را با پیروزی به پایان برسانیم. مجموعه شهداب و تمامی کادر و بازیکنان آن زحمات بسیاری کشیدند. دیروز باخت شهداب یک اتفاق بود و امروز هم مصمم بودیم که قزاقستان را ببریم.

وی با بیان این که روز گذشته تاراز توانسته بود فشار خوبی به تیم پیکان وارد کند، عنوان کرد:  مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم و در دریافت و حمله عملکرد قابل قبولی داشتیم و تاراز را شکست دادیم. شهداب به غیر از رقابت دیروز، مسابقه به مسابقه در این رقابت‌ها بهتر و هماهنگ‌تر عمل کرد.

مهدوی با تاکید بر این که دوست داشتند امروز در فینال مقابل پیکان بازی کنند، گفت: شاید قسمت نبوده که به فینال برسیم. به هر حال توانستیم مقام سومی را به دست آوریم و این پیروزی را به هواداران تیم و مردم یزد تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شایعات مطرح شده درباره اختلافات در باشگاه شهداب اظهار کرد: خیلی‌ها منتظر بودند که شهداب ببازد بعد از نیم فصل سال گذشته تنها یک باخت داشتیم و خیلی ها از باخت روز گذشته شهداب برابر سانتوری خوشحال شدند. هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز از لحاظ مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان عالی است و موضوعی وجود ندارد. نمی دانم این شایعات از کجا بیرون می‌آید؟ به نظرم ما زیاد برده بودیم و به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول