اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

شایعه تا واقعیت کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از «سمت خدا»

درحالی در روزهای گذشته شایعه کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از برنامه «سمت خدا» مطرح شده که چنین موضوعی صحت ندارد.

شایعه تا واقعیت کناره‌گیری نجم‌الدین شریعتی از «سمت خدا»

از شایعه تا واقعیت: طی روزهای گذشته خبری مبنی بر خداحافظی نجم الدین شریعتی از برنامه «به سمت خدا» منتشر شد و به سرعت در رسانه‌ها دست به دست شد.

 

اما نجم الدین شریعتی، در گفت و گویی ضمن تکذیب این شایعه ها عنوان کرد که از اینکه مجدداً این مطالب وایرال شده به شدت ناراحت است.

وی درباره علت انتشار این شایعه به یکی از خبرگزاری ها گفت: اصلِ ماجرا این بود که قبل از ماه مبارک رمضان صحبتش بود که بعد از «ماه من» یک یا دو ماه استراحت کنم و به کارهای خودم برسم. بالأخره می‌دانید که 15 سال است با افتخار برنامه «سمت خدا» را روی آنتن دارم و این برنامه هر روز به صورت زنده پخش می‌شود. من امسال احساس کردم شاید بعد از این سال‌ها، یک فاصله‌ی کوتاه برای استراحت لازم باشد. ضمن اینکه در ماه رمضان به خاطر فشردگی برنامه‌ها فشار مضاعفی داشتم و این استراحت ضروری‌تر بود. اصلاً صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری نبوده است. 

شریعتی افزود: در حالی این شایعه‌پراکنی‌ها اتفاق می‌افتد که من این روزها «سمت خدا» را اجرا می‌کنم و اگر روزی قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد حتماً با مردم مطرح خواهم کرد. واقعاً اتفاق خاصی نیست و با شبکه هم الحمدلله مشکلی نداریم. در طول این سال‌ها هم مدیران تلویزیون و هم مخاطبانِ جان همیشه به من لطف داشته‌اند و خاکِ پای مردمم، و البته محتاج همیشگی دعایشان.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول