اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مطالبه اصلی خانواده شهدا «حفظ نظام اسلامی» است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم گفت: عمده مطالبات خانواده‌های شهدا بویژه شهدای روحانی آن است که آحاد جامعه در حفظ و تقویت نظام اسلامی کوشا باشند.

مطالبه اصلی خانواده شهدا «حفظ نظام اسلامی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام امید درویشی ظهر امروز در سخنرانی پس از خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: حضور روحانیت در میدان عمل عرصه‌های مختلف یکی از مهمترین مولفه‌هایی است که باعث شده روحانیت و مردم همواره در کنار هم باشند.

وی با اشاره به سلسله دیدارهای صورت گرفته با تمامی خانواده‌های شهدا بویژه شهدای روحانیت، افزود: عمده مطالبات خانواده‌های شهدای آن است که در حفظ و توقیت نظام کوشا باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: سه هزار و ۷۴۱ شهید روحانی شیعه و ۱۴۹ شهید روحانی اهل سنت در کشور وجود دارد که 57 نفر این شهدا از زمان مشروطه تا انقلاب بوده و ۴۰ شهید نیز از زمان پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس تقدیم شده است.

حجت‌الاسلام درویشی بیان کرد: روحانیون حاضر در دفاع مقدس هرمزگان نسبت به جمعیت آن دوران رتبه نخست را در کشور دارند به نحوی که در پی اعزام طلاب و روحانیون به جبهه نبرد حوزه علمیه بندرعباس کاملا تعطیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموختن سبک زندگی، تبیین پیام ایستادگی و مقاومت شهدا، تقویت روحیه امید در جامعه و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان از اهداف برگزاری یادواره شهدا بویژه کنگره شهدای روحانی در خردادماه امسال است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول