اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اختصاص ۵۰هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال به نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است.

اختصاص ۵۰هزار میلیارد ریال برای نوسازی مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قاسم احمدى لاشکى معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران و اعضاى شوراى معاونین آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت باید به دنبال انسان‌سازى باشد و انسان متعالى را تحویل جامعه دهد و آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ در سیستم تربیتى نظام است و همه ارکان نظام باید توجه جدى و کافى به این مجموعه داشته باشند.

وى گفت: ٥ هزار میلیارد تومان اعتبار براى موضوع محرومیت‌زدایى اختصاص یافته که رقم خوبى است و باید براى این مهم برنامه‌ریزى‌هاى لازم از سوى وزارتخانه و استان‌ها انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص موضوع املاک و اسناد آموزش و پرورش تصریح کرد: همه املاک متعلق به آموزش و پرورش باید احصاء شده و براى اخذ سند اقدام شود، استان آذربایجان غربى در این موضوع یکی از استان هاى برتر کشور که مجموعا براى ٧٦ درصد املاک خود را سند رسمى اخذ کرده است.

احمدی در رابطه با سفر هیأت دولت به استان آذربایجان‌غربى بیان کرد: مقدمات سفر هیأت دولت به استان آذربایجان غربى فراهم شده و مشکلات و موضوعات مربوطه جمع آورى و بعضاً رسیدگى شده است، در این راستا امروز با بیش از ٦٠٠ نفر از فعالان در آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى دیدار و گفت‌وگو داشتیم؛ ان‌شاءالله براى رسیدگى و حل موضوعات مطروحه برنامه ریزى‌هاى لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول