اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

برپایی غرفه مشاوره کتاب برای نخستین‌بار/ هر کتابی می‌خواهید، از ما بپرسید

غرفه‌های مشاوره کتابخوانی که امسال برای نخستین‌‎بار در نمایشگاه کتاب اجرایی شد، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت؛ به طوری که روزانه بیش از ۱۰۰ نفر از بازدیدکنندگان به این غرفه‌ها مراجعه می‌کنند.

برپایی غرفه مشاوره کتاب برای نخستین‌بار/ هر کتابی می‌خواهید، از ما بپرسید

سید پژمان بابایی، مسئول غرفه‌های مشاوره کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا گفت: ایده اولیه شکل‌گیری غرفه‌های مشاوره کتاب و کتابخوانی امسال برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب اجرایی شد تا از این طریق مخاطب سرگردان بتواند کتاب مورد نیاز خود را پیدا کند.

وی به تعداد غرفه‌های مشاوره کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: ٣ غرفه مشاوره کتاب در شبستان اصلی و یک غرفه مشاوره در بخش کودک و نوجوان مستقر است و به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

 بابایی درباره ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب، گفت: بسیاری از مخاطبان سرگردان بودند و نمی‌دانستند چه کتابی باید بخوانند که ما تا حدودی با ارائه مشاوره مبتنی بر توانمندی و خواسته آنها‌، نیازشان را برطرف کردیم. علاوه بر این، برخی از والدین که دغدغه نوع کتاب برای فرزندان‌شان را دارند، از ما مشاوره می‌خواهند و همکاران ما آنها را راهنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مشاوره کتاب در سطح دکتری و کارشناسی ارشد انتخاب شده‌اند، خاطر نشان کرد: اغلب کارشناسانی که انتخاب کردیم، علاقه‌مند و فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی هستند و روزانه بیش از  ۱۰۰ نفر از بازدیدکنندگان به این غرفه‌ها مراجعه می‌کنند.

به گزارش فارس، غرفه‌های مشاوره کتاب و کتابخوانی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته اطلاع‌رسانی مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سی‌وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول