اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدالهیار روزبهانى: در اطاعت از ولى امر مسلمین کوشا باشید

شهیدالهیار روزبهانى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «همیشه در خط اسلام باشید و حرکت در راه اسلام میسر نیست مگر با اطاعت از روحانیت مومن و انقلابى، بنابراین باید در پیروى از ولى امر یعنى امام امت کوشا باشید».

شهیدالهیار روزبهانى: در اطاعت از ولى امر مسلمین کوشا باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3145/ تبرک لحظاتمان با شهید الهیار روزبهانى

و لا تقولوا لمن یقتل فى سبیل‌الله امواتا بل احیا ولکن لا تشعرون

با درود و سلام بیکران خدمت امام امت خمینى بت‌شکن و با سلام خدمت پدر و مادر عزیزم. سلام بر همه شهیدان خونبار انقلاب و سلام بر همه گلگون‌کفنانى که با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیارى کردند. سلام بر امت شهیدپرور و قهرمان که به قول امام، اسلام از صدر تاکنون به خود ندیده است. اى کاش مى‌توانستم احساسى که در درون حس مى‌کنم بر کاغذ بیاورم. اما چه کنم قلم و زبان از بیان احساسى که درون من حقیر و تمام رزمندگان غیور است ناتوان است چراکه این احساس رسیدن به معشوق است و احساس رسیدن و پیوستن به حق.

به خدا قسم، اى کاش چندین جان داشتم تا بتوانم همه آنها را در این راهى که جز راه على(ع) و راه حسین(ع) نیست فدا کنم. به خدا قسم این راه آنقدر مقدس است که اگر صدها بار در این راه بمیرم و زنده شوم و باز بمیرم، احساس می‌کنم هنوز رسالت خویش را انجام نداده‌ام، وظیفه‌ خود را ادا نکرده‌ام زیرا این راه، راه انسانیت است، راه وصال به حق و راه انسان شدن است. این راه، راه هابیل است. راه محمد(ص) است. راه على(ع) است و بالاخره راه حسین(ع) است.

حسین جان! ما مفتخریم که در این صحراى سوزان جنوب به عرضتان برسانیم که اگر شما در صحراى کربلا بدون یار و یاور ماندید و یزیدیان مظلومانه شما و یارانتان را به شهادت رساندند، امروز بعد از گذشت حدود هزار و صد سال از آن واقعه در سرزمینى به اسم نور، در سرزمینى به نام هدایت انسان‌ها و الگوى انسان‌ها، در سرزمینى به نام ایران، هزاران هزار جوان از سلاله پاک یاران تو چراغ هدایت را از تو و یاران تو گرفته‌اند و نه تنها نگذاشته اند خاموش بشود بلکه با نثار خون خویش این چراغ را فروزان‌تر کرده‌اند.

من به عنوان یک سرباز کوچک از امت قهرمانم به عنوان یک وصیت می‌خواهم و استدعا دارم هرگز دعا به جان امام، این نور چشم ما، این چراغ فروزان هدایت در ظلمت‌ها و این یاور محرومان را فراموش نکنید. زیرا امام نور است، امام مظهر انسانیت است، امام چراغ هدایت است و بالاخره امام بنده خاص خداست.

از پدر و مادرم می‌خواهم اگر افتخار شهادت نصیبم شد در رثاى من گریه نکنید. زیرا با گریه‌ شما دشمن خوشحال می‌شود و نمى‌خواهم که خوشحال شود. از تمام همکلاسانم و محصلان می‌خواهم دنبال تحصیل علم بروند زیرا شما حزب‌اللهی‌هایی هستید که آینده فرداى مملکت ما را می‌سازید.

برادران و خواهران به خدا این خیانت است به انقلاب و به اسلام که حزب‌اللهى‌ها کوتاهى کنند در کسب دانش ولى توده‌اى‌ها بروند کتب مطهرى را بخوانند تا به دانشگاه راه یابند. من از امت شهیدپرور! انتظار دارم و مى‌خواهم همیشه در خط اسلام باشند و حرکت در راه اسلام میسر نیست مگر با اطاعت و پیروى از روحانیت مومن و انقلابى، بنابراین باید در اطاعت و پیروى از ولى امر یعنى امام امت کوشا باشید و تمام فرامین گهربار امام را مو به مو اجرا کنید.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول