اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشکلات مالی واحدهای گردشگری خراسان‌جنوبی مرتفع شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: از ظرفیت کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و نیز کمیسیون‌های ذیربط برای حل مشکلات مالی واحدهای گردشگری استفاده شود.

مشکلات مالی واحدهای گردشگری خراسان‌جنوبی مرتفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان، اظهار داشت: به جهت اهمیت موضوع باید از کانال‌های اعتباری  و تسهیلاتی برای رفع مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران بخش گردشگری استفاده کرد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری را در راستای بهره‌برداری هر چه بیشتر از فرصت‌های گردشگری استان از تکالیف دستگاه‌های متولی برشمرد و گفت: با رشد و توسعه صنعت گردشگری شاهد گسترش انواع خدمات، ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه زیرساخت‌ها در استان خواهیم بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری بی‌نظیر استان، متذکر شد: فرصت‌های گردشگری استان آنطور که باید و شاید معرفی نشده‌اند.

اشرفی تأکید کرد: در این بخش کم کارهایی صورت گرفته و باید اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ظرفیت‌های گردشگری استان را در قالب بسته‌های فیزیکی و با استفاده از فرصت فضای مجازی معرفی نماید.

وی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را موظف نمود مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در این جلسه را پیگیری و حل نماید.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول