اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بی‌احتیاطی جان ۲ نفر را در «خوسف» گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف از غرق‌شدن فرد ۶۴ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی و همچنین مرگ فرد ۵۰ ساله بر اثر سقوط از کوه در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

بی‌احتیاطی جان ۲ نفر را در «خوسف» گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از برجند، سرهنگ محمدحسن اکبری، فرمانده انتظامی شهرستان خوسف صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی و همچنین مرگ فرد ۵۰ ساله بر اثر سقوط از کوه در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند فردی ۶۴ ساله در گودالی که برای جمع‌آوری آب جهت استفاده احشام و کشاورزی بود وارد گودال شده که با توجه به عمق زیاد و بر اثر گیر کردن در گل و لای قادر به نجات خود نبوده و در آب غرق شده که توسط تیم‌های امدادی هلال‌احمر جسد وی به بیرون از آب هدایت و به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوسف تصریح کرد: پس از اطلاع پلیس از وقوع یک حادثه دیگر که منجر به فوت فردی شده بود مأموران بلافاصه در محل حاضر شدند که مشخص شد فرد ۵۰ ساله‌ای که برای برداشت آویشن به کوه‌های اطراف یکی از روستاهای شهرستان خوسف رفته بود به پایین سقوط کرده که به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

اکبری با ابراز تأسف از وقوع این حوادث ناگوار، خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و به آب زدن بدون آگاهی و همچنین کوهنوردی به‌علت نداشتن مهارت کافی از مهم‌ترین دلایل وقوع این حوادث است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول