اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی‌خواهان دنیا است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گفتمان انقلاب اسلامی که ما امروز از آن دفاع می‌کنیم بر سر زبان همه آزادی‌خواهان دنیا است؛ هر چند مشکلاتی که در کشور وجود دارد واقعا آزاردهنده است اما انتهای تحمل این سختی‌ها و حرکت و ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی، رستگاری است.

صفارهرندی: گفتمان انقلاب اسلامی امروز بر سر زبان همه آزادی‌خواهان دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد حسین صفارهرندی شب گذشته در همایش سیاسی جهاد تبیین و راهکارهای هم‌افزایی در تحولات اخیر که در قم برگزار شد، اظهار کرد: باید دقت کنیم که رژیم گذشته کشور و ملت را در چه جایگاهی در مقایسه با دیگر کشورها نشانده بود و اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در کدام نقطه دانش و فناوری جهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی، کشورمان قابل قیاس با کشورهای قدرتمند نبود، عنوان کرد: امروز در حوزه علم و دانش بین ۱۵ کشور برتر جهان هستیم و در نانو تکنولوژی به چهارم جهان رسیدیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دلخوری‌های مردم، گفت: وقتی رئیس دولت قبل این صندلی را ترک کرد، محبوبیتش نزد مردم کمتر از ۸٪ بود و احیای این اوضاع و برآورده کردن خواسته‌های مردم قطعاً کار دشواری است.

وی بیان کرد: دوران افول قدرت آمریکا و غرب فرا رسیده است و چهره‌های شاخص سیاسی جهان مدت‌هاست که این موضوع را بازگو کرده‌اند. آمریکا در سال‌های اخیر حتی یکجا هم موفق نشده و ناکام مانده است و این نشانه‌ افول قدرتش است.

صفار هرندی تصریح کرد: ما امروز به مراتب قوی‌تر از آمریکا هستیم؛ اول انقلاب وقتی جنگ شد، ما برای صیانت از شهرهایمان امکانات و نیروی آموزش دیده نداشتیم ولی بعداز مدتی همه این‌ها را خودمان فراهم کردیم، خودمان استراتژی نبرد نوشتیم و خودمان تسلیحات‌مان را ساختیم.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی که ما امروز از آن دفاع می‌کنیم بر سر زبان همه آزادی‌خواهان دنیا افتاده است، افرود: مشکلات داریم و مشکلات واقعا آزاردهنده است، اما انتهای تحمل این سختی‌ها و حرکت و ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی، رستگاری و راحتی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: وقتی بتوانیم با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان بسیاری از نیازهای پیشین‌مان را برطرف کنیم، این یعنی داریم در مسیر رستگاری قدم برمی‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: صحنه جهان عوض شده و زمان تغییر به سمت کاهش اقتدار آمریکا و افزایش اقتدار کشورها و قدرت‌های نوظهور فرارسیده است که ما یکی از آنها هستیم.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول