اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریم زاده: نساجی خسته است/ باید به استقلال بازگردم

بازیکن تیم نساجی گفت: بازی های فشرده سبب خستگی ما شده است.

کریم زاده: نساجی خسته است/ باید به استقلال بازگردم

به گزارش خبرگزاری فارس، متین کریم زاده درخصوص به ثمر رساندن گل برتری نساجی در بازی با هوادار، اظهار داشت: این برد را به هواداران مان تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله دو دیدار آینده را هم می‌بریم. از گلزنی و بردن این مسابقه خیلی خوشحال هستم.

وی درباره اینکه ظاهراً نساجی پس از قهرمانی در جام حذفی مقداری خسته است و اگر تا فینال این مسابقات نمی‌رفت در لیگ برتر رتبه بهتری کسب می‌کرد، گفت: کل تیم‌ها حدود یک ماه استراحت کردند اما ما هیچ استراحتی نداشتیم. به همین دلیل خسته هستیم. ۲ بازی نساجی در جام حذفی به ۱۲۰ دقیقه رفت و این موضوع فشار زیادی به ما وارد کرد. از طرفی جا به جایی های متوالی محل بازی ها هم به تیم ما فشار آورد.

بازیکن نساجی درخصوص اینکه آیا برای فصل آینده به استقلال باز می‌گردد، گفت: قرضی از استقلال به نساجی آمده ام و باید به این تیم بازگردم. خودم هم دوست دارم به این تیم بازگردم.

کریم زاده درباره شایعه منتشر شده از رختکن نساجی پس از برکناری ساکت الهامی، گفت: اصلا چنین موضوعی نبوده است و نمی‌دانم چرا باید چنین خبری از رختکن ما بیرون بیاید. مانده ام مردم واقعا چگونه این شایعه را باور کردند زیرا طبیعی نیست. مگر امکان دارد جلوی ۶۰-۵۰ نفر بازیکن، کادرفنی و سایر عوامل تیم یک مربی چنین کاری انجام بدهد؟ اصلا شخصیت ساکت الهامی اینگونه نیست.

انتهای پیام

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول